Pracuj w Diagmatic
Buduj z nami nową jakość na rynku diagnozy psychoedukacyjnej.
Psycholog / Psycholog - specjalista ds. narzędzi diagnostycznych
(numer oferty: S141022)
Szukamy osoby z wykształceniem psychologicznym lub pedagogicznym posiadającej prawo jazdy kat. B, otwartej na spotkania z klientami firmy na terenie całej Polski.
Osoba, której poszukujemy będzie odpowiedzialna za:
- pozyskiwanie klientów (szkół podstawowych) poprzez oferowanie rozwiązań Diagmatic (inicjowanie kontaktów z potencjalnymi klientami, przeprowadzanie prezentacji, obsługa przychodzących zapytań)
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami (bieżąca komunikacja z dyrektorami szkół, psychologami i pedagogami szkolnymi, wsparcie merytoryczne dotyczące narzędzi oraz Systemu Diagnoz, omawianie potrzeb w zakresie rozwoju Systemu Diagnoz oraz narzędzi diagnostycznych)
- prowadzenie szkoleń dla klientów w zakresie pracy z metodami oraz Systemem Diagnoz (zdalnie oraz stacjonarnie)
- aktywny udział w tworzeniu strategii produktowej dla szkół
- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych (konferencjach, webinarach, seminariach)
Szukamy osoby z minimum 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga szkolnego. Zależy nam na osobie o wysokiej motywacji do wprowadzania innowacji na polski rynek diagnostyki psychoedukacyjnej, rozumiejącej potrzeby szkół w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, mającej lekkość w komunikacji, pozytywne usposobienie, otwartość umysłu oraz motywację do rozwoju osobistego i zawodowego. Prosimy o dołączenie listu motywacyjnego.
Oferujemy:
- nowoczesne środowisko pracy oparte o najnowsze rozwiązania technologiczne
- miłą atmosferę pracy
- profesjonalny coaching gwarantujący rozwój osobisty i zawodowy
- laptop
- telefon służbowy
- dostęp do samochodu służbowego
- atrakcyjny pakiet opieki medycznej
Jeśli jesteś zainteresowana/-ny dołączeniem do naszego zespołu, który tworzy nową jakość na rynku diagnozy psychoedukacyjnej, pracuje w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania do organizacji pracy i efektywnej komunikacji, działa w oparciu o zaufanie i otwartość, prześlij nam swoje CV.
Aplikacje przyjmujemy pod adresem kariera@diagmatic.pl
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
(numer oferty: Z141022)
Do naszego biura w Krakowie szukamy osoby z wykształceniem wyższym o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub innym pozwalającym na realizację opisanych poniżej obowiązków
Osoba, której poszukujemy będzie odpowiedzialna za:
- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
- monitoring i obsługa zaopatrzenia biura
- zapewnienie prawidłowego obiegu przesyłek (przyjmowanie i wysyłka korespondencji oraz materiałów do klientów)
- redagowanie i formatowanie dokumentów oraz prezentacji w programie graficznym (Figma - zapewniamy szkolenie wewnętrzne z korzystania z tego narzędzia)
- obsługa spraw zarządu (umawianie i koordynacja spotkań, komunikacja z kontrahentami, podwykonawcami)
Wymagania:
- Dobra znajomość pakietu MS Office i Google Workspace
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
- Terminowość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Pozytywne usposobienie oraz lekkość w komunikacji
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Prawo jazdy kategorii B
Zależy nam, żeby osoba z którą podejmiemy współpracę posiadała umiejętność kreowania pomysłów i rozwiązywania problemów oraz była zorientowania na cel oraz silną motywację do rozwoju osobistego i zawodowego.
Oferujemy:
- nowoczesne środowisko pracy oparte o najnowsze rozwiązania technologiczne
- miłą atmosferę pracy
- profesjonalny coaching gwarantujący rozwój osobisty i zawodowy
- laptop
- telefon służbowy
- różnorodność wykonywanych działań
- atrakcyjny pakiet opieki medycznej
Jeśli jesteś zainteresowana/-ny dołączeniem do naszego zespołu, który tworzy nową jakość na rynku diagnozy psychoedukacyjnej, pracuje w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania do organizacji pracy i efektywnej komunikacji, działa w oparciu o zaufanie i otwartość, prześlij nam swoje CV.
Aplikacje przyjmujemy pod adresem kariera@diagmatic.pl